Mor un home en caure d’un penya-segat a Cala Sant Vicenç mentre pescava amb el seu net
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona

La nova llei de convivència universitària deroga un un decret franquista del 1954 encara vigent
Les novatades, l’assetjament o el plagi són conductes que podran ser castigades amb l’expulsió de dos mesos a tres anys de la universitat, segons el projecte de llei de Convivència Universitària aprovat aquest dimarts pel Consell de Ministres.
Aquesta nova norma deroga un decret de 1954 que romania vigent i que, segons el Govern, estava en clara contradicció amb els principis democràtics i establia un règim disciplinari preconstitucional, essencialment punitiu i que incloïa sancions desproporcionades.
L’àmbit d’aplicació de la nova normativa seran únicament les universitats de titularitat pública, atès que les privades queden “fora de l’àmbit de regulació” del Ministeri d’Universitats, han assenyalat aquest dimarts fonts del departament de Manuel Castells.
El règim disciplinari sol afectarà els estudiants atès que el personal docent i no docent són treballadors que ja es regeixen pel seu propi.
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona
S'han trobat algunes restes de l'aparell, però es desconeix fins i tot quants ocupants duia l'aeronau
Dues avaries diferents provoquen problemes i retards en totes les línies de tren
Una dona ha mort i altres tres persones més, entre les quals dos policies, han hagut de ser atesos pel 061