Topa contra diversos cotxes i intenta agredir una conductora a Sant Lluís
S'investiguen les causes de l'accident

Els residents des Migjorn i Fornells només disposen de transport els dies laborables
El Consell de Menorca ha fet tard a treure a temps les millores en el transport públic. Però, per no deixar desatès el servei, prorrogarà dilluns les concessions a les empreses que actualment ofereixen aquesta prestació fins al 2021. Un fet que allarga les mancances actuals del transport a l’illa. Un exemple d’aquestes mancances es nota aquí, a Cala en Porter, una urbanització a on viuen més de 1.000 persones, i que no té cap connexió de transport públic en tot el cap de setmana. Però no és l’únic nucli que queda sense servei.
Es Migjorn és l’únic municipi de Menorca que no disposa de cap autobús durant el cap de setmana. Des de dissabte migdia fins dilluns al matí, no hi ha bus. És la conseqüència de l’arribada de la temporada baixa i l’inici de la programació d’hivern.
Des de novembre a abril, la xarxa de transport public enllaça tots els municipis amb Sant Climent i part de la costa de Ciutadella, menys es Migjorn i Fornells, que només disposen de servei els dies laborables. La resta de nuclis i urbanitzacions queden sense servei fins que arribi la temporada turística.
Si a l’estiu hi ha 44 línies actives, a l’hivern es redueixen a 21, de les quals només 14 són diàries. Però també les freqüències són mínimes. Avui mateix només hi ha 6 trajectes per sentit entre Maó i Ciutadella. Una situació que s’allargarà encara un any i dos mesos a conseqüència d’haver fet tard a treure el nou concurs de transport i haver de prorrogar-ne les concessions.
Amb les noves concessions arribaran les millores. Més connexions amb tots els nuclis, una línia directa entre Ciutadella i l’aeroport i un 30 per cent més de freqüències de punta a punta de l’illa. Ciutadella i Maó estaran enllaçades 28 vegades al dia.
S'investiguen les causes de l'accident
En arribar els sanitaris d'emergències, han trobat el presumpte agressor ferit per arma de foc i l'han traslladat en estat greu a l'Hospital de Son Espases
L'home, de 82 anys, ha passat a disposició judicial i s'ha acollit al seu dret a no declarar
La víctima, de 79 anys, va morir aquest dimecres a conseqüència dels trets del seu marit, de 82, amb una escopeta de caça, amb la qual després es va ferir ell mateix