Localitzada la menor de 17 anys desapareguda a Palmanova
L'alerta per desaparició ha estat desactivada

Entraran en vigor demà a les 10 del vespre i estaran vigents durant els propers 15 dies
Les noves restriccions que s’estenen a tot el municipi de Vila entraran en vigor a partir d’aquest divendres a les 22 hores. Es respira optimisme entre els comerciants de l’Eixample perquè podran rebre clients de tot Eivissa però, el sector de la restauració vaticina dues setmanes de pèrdues, perquè no podran oferir sopars.
Les noves mesures s’han rebut molt positivament entre els comerciants de l’Eixample de Vila. Durant dues setmanes només podien comprar els residents de la zona restringida, a partir de dissabte, qualsevol vesí de l’illa podrà anar al Mercat Nou.
Mateixa visió entre els botiguers del voltant. Asseguren que les vendes s’han vist reduïdes aproximadament en un 70 per cent i esperen que aquest nou escenari els ajudi a millorar les xifres. De moment, no continuaran amb les cassolades dels darrers dies.
Però el sector de la restauració, no ha rebut la notícia amb el mateix optimisme. Afirmen que la reducció de l’horari fins a les 10 de la nit ha acabat amb el servei de sopars, perjudicant molt el sector. Entre la resta de mesures que afecten la restauració, destaquen la reducció de cabuda al 25 per cent a l’interior i al 50 per cent a les terrasses, limitació del nombre màxim de comensals per taula a 5 persones i queda prohibit el consum a les barres.
L'alerta per desaparició ha estat desactivada
La zona roman amb bandera groga mentre cerquen l'animaló
Continua la incògnita, mentre s'especula quina espècie pot haver causat el que no sembla una mossegada
Després d'un mes, l'home de 54 anys ha estat traslladat a planta