Operació policial contra la venda de falsificacions al Port d’Alcúdia
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades

Entraran en vigor demà a les 10 del vespre i estaran vigents durant els propers 15 dies
Les noves restriccions que s’estenen a tot el municipi de Vila entraran en vigor a partir d’aquest divendres a les 22 hores. Es respira optimisme entre els comerciants de l’Eixample perquè podran rebre clients de tot Eivissa però, el sector de la restauració vaticina dues setmanes de pèrdues, perquè no podran oferir sopars.
Les noves mesures s’han rebut molt positivament entre els comerciants de l’Eixample de Vila. Durant dues setmanes només podien comprar els residents de la zona restringida, a partir de dissabte, qualsevol vesí de l’illa podrà anar al Mercat Nou.
Mateixa visió entre els botiguers del voltant. Asseguren que les vendes s’han vist reduïdes aproximadament en un 70 per cent i esperen que aquest nou escenari els ajudi a millorar les xifres. De moment, no continuaran amb les cassolades dels darrers dies.
Però el sector de la restauració, no ha rebut la notícia amb el mateix optimisme. Afirmen que la reducció de l’horari fins a les 10 de la nit ha acabat amb el servei de sopars, perjudicant molt el sector. Entre la resta de mesures que afecten la restauració, destaquen la reducció de cabuda al 25 per cent a l’interior i al 50 per cent a les terrasses, limitació del nombre màxim de comensals per taula a 5 persones i queda prohibit el consum a les barres.
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades
Afirmen que van presentar al·legacions, però que mai no els van respondre, mentre que l'Ajuntament assegura no haver-les rebut
Els pronòstics es compleixen i una tempesta breu, però intensa ha descarregat aquesta matinada entre Mallorca i Menorca
Segons afirmen, l'artefacte es va posar a sobre el vaixell: "El vam veure damunt nostre, no portava llums"