Es podrà veure l’eclipsi solar des de ca meva?
Ajuntaments de les Illes col·laboraran per identificar espais òptims d'observació de l'eclipsi
No poder anar a la platja a partir de les 9 i reduïr l'aforament a la meitat, obligarà a tancar als quiosquets abans del que tenien previst
Les noves restriccions imposades pel Govern balear tornen a canviar l’escenari a zones turístiques com Son Bou. Es faran efectives a partir de demà i poden accelerar el final de la temporada.
Ja no es podran veure les estrelles, nedar, passejar o seure a cap platja de Menorca a partir de les 9 del vespre i fins a les 7 del matí. Ni a les urbanes ni tampoc a les verges. Un fet que afecta greument els locals que treballen al seu voltant, com els quiosquets de platja.
També es reduirà la cabuda de bars i restaurants al 50%, tal com s’establí a l’inici del desconfinament.
La prohibició de fumar, també a les terrasses i espais públics, agreuja encara més la situació per als locals. Uns canvis, però, que l’Administració, assegura, són totalment necessaris per frenar la segona onada de Covid-19.
Els afectats demanen noves compensacions a l’Administració.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Ajuntaments de les Illes col·laboraran per identificar espais òptims d'observació de l'eclipsi
El 21 de juny arrenca l'àmplia exposició col·lectiva organitzada per Rashid Johnson, 'Directionless'
Segons Costes, a la zona ja hi ha una àmplia oferta de restauració fora de la platja i, a més, el quiosquet compta amb instal·lacions fixes i elements no autoritzats