Mor un ciclista a la carretera d’Inca, arran de l’impacte amb un cotxe
L'accident ha obligat a tallar el trànsit
No poder anar a la platja a partir de les 9 i reduïr l'aforament a la meitat, obligarà a tancar als quiosquets abans del que tenien previst
Les noves restriccions imposades pel Govern balear tornen a canviar l’escenari a zones turístiques com Son Bou. Es faran efectives a partir de demà i poden accelerar el final de la temporada.
Ja no es podran veure les estrelles, nedar, passejar o seure a cap platja de Menorca a partir de les 9 del vespre i fins a les 7 del matí. Ni a les urbanes ni tampoc a les verges. Un fet que afecta greument els locals que treballen al seu voltant, com els quiosquets de platja.
També es reduirà la cabuda de bars i restaurants al 50%, tal com s’establí a l’inici del desconfinament.
La prohibició de fumar, també a les terrasses i espais públics, agreuja encara més la situació per als locals. Uns canvis, però, que l’Administració, assegura, són totalment necessaris per frenar la segona onada de Covid-19.
Els afectats demanen noves compensacions a l’Administració.
L'accident ha obligat a tallar el trànsit
Pare de dos fills, Quesada es va donar a conèixer a les xarxes socials per compartir sense filtres el seu dia a dia amb la malaltia
Els treballadors asseguren que se senten indefensos per la manca de representats legals
Les aules tenen goteres i l'escala d'emergències està precintada