Mor un home en caure d’un penya-segat a Cala Sant Vicenç mentre pescava amb el seu net
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona

La venda del iot del rei Joan Carles, el Fortuna, ha finançat les obres
Aquesta és la paret original del fossat i està datada del 1663. Durant anys es va pensar que una part del castell la que està orientada cap a la mar, podria no haver tengut fossat. Amb aquest descobriment es garanteix la seva existència.
S’ha necessitat gairebé un any i 15 persones fent-hi feina cada dia, per passar d’aquesta imatge amb el baluard tapat per tones de terra a aquesta altra, en què es pot diferenciar perfectament la part recuperada de la que s’ha fet nova. S’han fet analítiques de les pedres i del morter original per tal de trobar un material adequat i autòcton per aquesta nova zona.
Tot i que el projecte no autoritza a reconstruir diferents parts, com l’espai en què es col·locaven els canons, s’ha decidit marcar la zona a terra perquè els futurs visitants s’hi puguin fer una idea. Un pic s’hagi col·locat el trespol i les mesures de seguretat s’obrirà al públic.
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona
S'han trobat algunes restes de l'aparell, però es desconeix fins i tot quants ocupants duia l'aeronau
Dues avaries diferents provoquen problemes i retards en totes les línies de tren
Una dona ha mort i altres tres persones més, entre les quals dos policies, han hagut de ser atesos pel 061