Detenen un pilot de dron per fer volar l’aparell damunt un acte amb la reina Sofia
La Policia Nacional el va trobar a un catamarà atracat a prop de la Llotja
Ho han assegurat els responsables d'Endesa durant la visita a les feines de condicionament a l'interior de la central
Concretament a Maó, avui s’ha donat a conèixer que la refrigeració per aigua de la central tèrmica s’haurà de dur a terme inicialment amb camions cisterna. Ho ha explicat el director general d’Endesa a les Balears durant la visita a les obres per reduir les emissions de gasos contaminants, que determina la Directiva Europea sobre Emissions Industrials per al primer de gener.
Les obres inicialment projectades de portar aigua des de la depuradora des Castell fins a la central per refrigerar-la i davallar així les emissions, gairebé segur que no estaran enllestides a temps, (abans de l’1 de gener) per problemes burocràtics. Una situació que, provisionalment, es resoldrà duent l’aigua amb camions cisterna. Se’n necessitaran 16 al dia, fins que la connexió amb la depuradora estigui enllestida. Una obra que esperen acabar abans del pròxim estiu.
En la vista amb el vicepresident Yllanes i les autoritats polítiques de Menorca els responsables d’Endesa també els han explicat que estan fent tot el possible per minimitzar els talls de corrent que s’han produït en els darrers mesos.
Yllanes també ha explicat que s’està pendent d’una autorització de Brussel·les per començar a executar l’adequació de tres de les turbines de la central per tal que puguin operar amb gas natural, un combustible que reduirà gairebé un 30 per cent les emissions de CO2.
La Policia Nacional el va trobar a un catamarà atracat a prop de la Llotja
L'Associació d'Autocaravanes de Mallorca apunta que és un turisme beneficiós per al comerç local
És una de les més tradicionals de la Part Forana de Mallorca
La comunitat educativa lamenta la pèrdua sobtada d’un referent en la formació artística a les Balears