El valencià Carlos Sancho, guanyador de les I Jornades Internacionals de Direcció de Banda
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Es preveu que quedarà enllestida abans de l'estiu de 2024 i inclou un carril bici
El Consell estudiava 4 alternatives i finalment ha triat la més econòmica, costarà poc més de cinc milions d’euros. També és la de menys impacte paisatgístic i que al mateix temps, segons apunten a la institució, dona solució als problemes de seguretat i fluïdesa del trànsit. Totes les entrades i sortides de la rotonda seran dobles, es millora l’accessibilitat a les zones contigües i, a més, ja preveu la incorporació d’un carril bici i també inclou dues parades de bus abans d’arribar a l’encreuament.
L’estudi se sotmet ara a exposició pública per després elaborar el projecte constructiu. Es preveu que les obres tenguin una durada aproximada d’un any i que s’iniciïn abans de la temporada de 2023. En aquest punt conflueixen tres vies principals, a la d’Eivissa a Santa Eulària es calcula que hi passen més de 25 mil vehicles diàriament. Aquest és un dels punts negres de la xarxa viària pitiüsa, el 2019 es van registrar 9 accidents amb víctimes.
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Un dels cupons venuts ha estat premiat amb 500.000 euros i quatre més amb 35.000 euros cadascun
Durant la jornada, s'han arribat a registrar ones de fins a 13 metres
L’Audiència de Palma reprèn el judici amb jurat per la mort de la criatura el 2023; demanen presó permanent revisable per a la mare i l’oncle