Ha mort Pedro Bermúdez, ‘Azuquita’, el creador del ‘rumbakalao’, a 47 anys
Nascut a València, però criat al barri palmesà de Son Gotleu, revolucionà la indústria musical als anys noranta, gràcies al productor Joan Bibiloni, amb el seu ‘Achikitaun’

Asseguren que el motiu són els continus incompliments de l'empresa contractista
La Reserva de Biosfera de Menorca estrenarà seu un any més tard del que estava previst. Es traslladarà al Castellet de sa Granja, a Maó, on fa més de 18 mesos que les obres duen retard pels continus incompliments de l’empresa contractista.
La intenció del Consell era, de fet, fer coincidir l’obertura de l’edifici amb la celebració del 25è aniversari de la declaració de Menorca com a Reserva de Biosfera. Però res no ha sortit com estava previst. Els prop de 300.000 euros que s’hi inverteixen permetran, amb tot, reformar l’edifici de l’antiga estació d’agricultura per traslladar-hi les oficines del Consorci de Residus i Energia, l’Associació Leader Illa de Menorca i l’Agència Reserva de Biosfera.
L’edifici disposarà d’onze despatxos i dues sales de reunions. A la planta baixa hi haurà espais per a la recepció, l’administració i les oficines del Programa Leader i del Consorci. L’Agència Reserva de Biosfera s’ubicarà al primer pis.
Nascut a València, però criat al barri palmesà de Son Gotleu, revolucionà la indústria musical als anys noranta, gràcies al productor Joan Bibiloni, amb el seu ‘Achikitaun’
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades
Als seus inicis dalt el cavall, ja li va tocar per sorteig ser caixer fadrí del bienni 1991-1992
Oferir el pregó de les festes de Maó és una oportunitat per donar a conèixer aquesta realitat i per visibilitzar