Segon precinte a una obra il·legal de ses Casetes des Capellans
El propietari haurà de pagar una sanció mentre no repari els terrenys
Les confraries es reuniran a la plaça de Colón i des d'allà sortirà la processó a les 20.30 h, amb una durada prevista de tres hores
Les obres a la plaça de la Constitució de Maó han obligat a replantejar la processó del Sant Enterrament. L’espai on habitualment comença, davant l’Església de Santa Maria, no permet enguany el desenvolupament normal de l’acte. Tot i açò, s’ha adequat la sortida del temple perquè les confraries puguin maniobrar amb els seus passos. Enguany, de manera excepcional, la processó començarà a la plaça de Colón.
Sortirà a les vuit del vespre i seguirà pels carrers del Rosari i Isabel II, passarà per Sant Francesc i continuarà pels carrers dels Frares, des Forn i Ses Moreres, fins a tornar a la plaça de Colón. Un recorregut alternatiu que s’allargarà prop de tres hores i que permetrà mantenir viva una de les tradicions més arrelades de la Setmana Santa maonesa, tot i les obres.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
El propietari haurà de pagar una sanció mentre no repari els terrenys
Entre els migrants hi ha almenys nou dones i dos infants petits; una dona ha estat atesa pel 061 per molèsties a les cames
La mare, de 86 anys, ha desnonat la seva filla junt amb els seus quatre fills i una neta de 12 anys