Detenguda una persona per un atropellament mortal a Cala Mesquida
El conductor sospitós ha donat positiu en la prova d'alcoholèmia
L'edifici era un convent propietat dels Dominics fins les desamortitzacions de principis del segle XIX
L’Ajuntament d’Eivissa ha començat les obres de modernització de l’antic edifici consistorial amb l’objectiu de redistribuir els espais de treball del funcionariat i suprimir les barreres arquitectòniques.
Les obres permeten documentar la distribució de les antigues dependències de l’edifici, que data de 1592, quan era un convent de l’Orde dels Dominics. Una informació que es conserva per la descripció que va fer el frare Vicent Ferrer i Canals a l’any 1765. Àngeles Martín és l’arqueòloga de l’Ajuntament d’Eivissa.
La construcció, feta amb envàs de lloses de pedra del màres, va ser propietat dels Dominics fins les desamortitzacions de principis del segle XIX, quan l’edifici passa a ser propietat de l’Estat, convertint-se en la seu de l’Ajuntament.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
El conductor sospitós ha donat positiu en la prova d'alcoholèmia
Ciutats com Barcelona o París es preparen per a episodis de calor extrema
El 12 d'agost també es tancarà el bosc de Bellver i es restringirà l'accés a Na Burguesa, pel risc d'incendis