Operació policial contra la venda de falsificacions al Port d’Alcúdia
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades

S'han presentat en el novè congrés 'Ciutats que Caminen'
El Congrés ‘Ciutats que Caminen’ ha conclòs aquest dissabte amb una visita i una explicació del projecte del nou passeig Marítim de Palma.
Aquest dissabte ha conclòs el Congrés ‘Ciutats que Caminen’ que enguany s’ha celebrat a Palma i que durant tres dies ha reunit urbanistes, responsables municipals i experts en experiències per a humanitzar l’espai públic. Aquestes jornades han permès compartir coneixements i reflexions sobre l’espai públic i han acabat aquest dissabte després de tres dies a què s’han sumat 19 intervencions amb els seus respectius debats.
La clausura del Congrés ha consistit en un passeig per a conèixer in situ el projecte del nou passeig Marítim de Palma i visitar l’exposició del projecte en l’Autoritat Portuària.
El director de l’Autoritat Portuària, Jorge Nassarre, ha fet una explicació i el cap de Planificació i infraestructures, Antoni Ginard, han presentat el projecte a tots els assistents.
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades
Afirmen que van presentar al·legacions, però que mai no els van respondre, mentre que l'Ajuntament assegura no haver-les rebut
Els pronòstics es compleixen i una tempesta breu, però intensa ha descarregat aquesta matinada entre Mallorca i Menorca
Segons afirmen, l'artefacte es va posar a sobre el vaixell: "El vam veure damunt nostre, no portava llums"