Mor un home en caure d’un penya-segat a Cala Sant Vicenç mentre pescava amb el seu net
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona

El Consell d'Eivissa no creu que les obres compliquin el trànsit
Les obres del desdoblament de la carretera de Santa Eulària començaran el mes de maig, a l’inici de la temporada turística. El Consell d’Eivissa no creu que les obres compliquin el trànsit en aquesta via. L’obra té un termini d’execució de 18 mesos i suposa aproximadament un terç de traçat total. No serà, però, fins a l’abril que es coneguin els detalls concrets de planificació de l’obra de mans de la constructora escollida, la unió temporal d’empreses, Tecopsa i Hermanos Parrot.
L’empresa encara es troba en fase de presentar tota la documentació requerida. Un cop entregada, si és correcta, el Consell elevarà a ple la proposta d’adjudicació de les obres i s’obrirà llavors un termini d’un mes per presentar-hi al·legacions.
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona
S'han trobat algunes restes de l'aparell, però es desconeix fins i tot quants ocupants duia l'aeronau
La dona, de 27 anys, hauria perdut una falange del dit gros i es troba ingressada al Mateu Orfila
Dues avaries diferents provoquen problemes i retards en totes les línies de tren