El PSOE de Ciutadella i Unides Podem demanen la seva dimissió
Les pronunciades pel president de Salvem Sant Joan, Joan Fedelich, sobre el paper de les dones a la festa, durant la presentació de l’associació, aquest passat diumenge, continuen provocant polèmica. Són nombrosos els partits polítics que ja s’han manifestat. Més per Menorca ha censurat el discurs que consideren “absolutament inacceptable i propi d’altres èpoques”…. mentre que Unides Podem i el PSOE de Ciutadella ja han demanat la dimissió de Jaume Fedelich com a president de l’associació.
El PSM de Ciutadella, també s’hi ha pronunciat. Considera que les declaracions del president de Salvem Sant Joan són inadmissibles i impròpies d’una societat moderna i democràtica. El Consell de Menorca també ha condemnat el discurs.
A les xarxes socials són continues les reaccions contraries al parer de l’entitat. Fins i tot la presidenta Francina Armengol ha manifestat que el discurs no només fa mal a la festa, sinó també a la societat. “Ben enmig, ben lliures i sense que ningú ens digui quin és el nostre lloc, així és com les dones estam a gust” ha tuitat la presidenta.
L'objectiu que persegueix és desbloquejar sòls urbans i urbanitzables per ampliar l'oferta d'habitatges
Una carretera tallada i mobilitzades dues màquines llevaneu