Les obres del segon cinturó de Palma al Coll d’en Rabassa començaran a finals d’any
És una de les vies més congestionades d'Espanya, amb un volum de 188.000 vehicles al dia
Demanen quin hauria estat el valor del material decomissat si les operacions s'haguessin dut a terme a principi de la temporada turística
Les patronals del comerç de Mallorca feliciten l’Ajuntament de Palma per l’operació policial de dilluns, en què es va decomissar material de la venda ambulant il·legal per un valor de dos milions d’euros. En una carta adreçada a la regidora de Seguretat Ciutadana, Angélica Pastor, les patronals agraeixen la tasca dels diferents cossos de seguretat.
Per altra banda, es demanen quin hauria pogut ser el valor del material decomissat si les operacions s’haguessin dut a terme a principi de la temporada turística, com demanaven. Critiquen el grup Som Palma Podem per, segons diuen, posar límit a les operacions policials contra la venda ambulant.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
És una de les vies més congestionades d'Espanya, amb un volum de 188.000 vehicles al dia
A la resta de l'illa és groc, manco al nord que no hi ha cap avís
Cort ha informat que el parc de la Ribera i el de Can Terrers romanen tancats des de les 13.00 hores, mentre que el parc de Bellver tancarà a partir de les 21.00 hores