La població a les Illes Balears, municipi a municipi
Consulta el creixement poblacional al conjunt de l'arxipèlag amb gràfics interactius
CAEB vol una reactivació gradual de sectors productius i PIMEM està d'acord en retardar l'obertura fins el 26 d'abril si l'Estat n'assumeix el cost
La patronal CAEB vol que les activitats econòmiques no essencials puguin reactivar-se el més aviat possible, sempre que tenguin garanties sanitàries. Després que el Govern s’hagi mostrat a favor que la indústria i la construcció puguin continuar tancades fins el 26 d’abril (data en que finalitza la darrera pròrroga de l’estat d’alarma) la CAEB creu que “és un error que afrontar la crisi sanitària provoqui un col·lapse econòmic”. La patronal aposta per un “desconfinament gradual” per reactivar la demanda interna i impulsar l’economia.
En canvi, la Federació de la Petita i Mitana Empresa de Mallorca (PIMEM) està d’acord en retardar dues setmanes més la reactivació d’aquests sectors productius, però demana que l’Estat n’assumeixi el cost. Concretament la PIMEM vol que les empreses puguin presentar expedients de regulació temporals d’ocupació (ERTO) com van fer altres sectors afectats per l’estat d’alarma, i a més que ho puguin fer amb caràcter retroactiu, des del moment que varen tancar.
Consulta el creixement poblacional al conjunt de l'arxipèlag amb gràfics interactius
Hauria cedit el terreny mentre realitzava obres en una casa
El camioner ha donat positiu en alcohol, més de 8 vegades més del límit permès per als conductors professionals
La Fundació Asnimo organitza cada any un mercadet per a les famílies dels 600 usuaris que en formen part