Mor un ciclista a la carretera de Santa Maria
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
Un total de 8.223 viatgers s'han allotjat en apartaments turístics de Balears al novembre de 2019, un 49,4% més que el mateix mes de 2018, i han realitzat 39.732 pernoctacions
94
Les pernoctacions en allotjaments turístics extrahotelers (apartaments turístics i establiments de turisme rural) han augmentat un 13,6% a Balears al novembre en comparació amb el mateix mes de 2018, amb 67.171.
La xifra de viatgers que s’han allotjat en aquesta mena d’establiments el novembre passat ha estat de 16.980 a Balears, un 26,8% més que el mateix mes de l’any passat, segons l’“Enquesta d’Ocupació en Allotjaments Turístics (Col·lectius extrahotelers)”, publicada aquest dijous per l’Institut Nacional d’Estadística (INE).
Un total de 8.223 viatgers s’han allotjat en apartaments turístics de Balears al novembre de 2019, un 49,4% més que el mateix mes de 2018, i han realitzat 39.732 pernoctacions, un 4,9% més.
Quant als allotjaments de turisme rural, han acollit a 8757 viatgers al novembre, un 11% més, que han gaudit 27.439 pernoctacions, un 29,2% més.
En el conjunt d’Espanya, les pernoctacions en allotjaments turístics extrahoteleros (apartaments, càmpings, allotjaments de turisme rural i albergs) superen els 5,8 milions al novembre, un 1,4% menys que el mateix mes de 2018. Les pernoctacions de residents pugen un 1,6%, mentre que les de no residents baixen un 2,6%.
Durant els 11 primers mesos de 2019 les pernoctacions disminueixen un 0,4% respecte al mateix període de l’any anterior.
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
El padrí ha hagut de ser traslladat a l'hospital per ser intervengut
Un particular restaura el llaüt 'Els Gorretes', que sortí de drassanes l'any 1891, a Maó, i des de llavors sempre ha mantengut l'activitat
Ha estat trobada aquest divendres al matí en la casa d'una finca d’un veïnat