Balanç de la setmana: 30 altes i només dos positius nous
Hospital Mateu Orfila (Menorca)
117A Menorca, els casos de persones curades és de 73, xifra que ja triplica el nombre de casos actius, que són 25 en aquests moments. Avui hi hagut 4 altes noves, de 4 persones que estaven en seguiment als seus domicilis. Bones notícies a Menorca perquè els resum de la setmana ens diu que des de dilluns passat hi hagut 30 altes i només dos casos nous.
A l’hospital continuen els mateixos 10 casos d’ahir, 5 a planta i 5 a la Unitat de Cures intensives. I al seu domicili hi ha avui 14 casos positius.
Quant a professionals, el nombre és el mateix que ahir, només un sanitari positiu a Menorca i 5 en seguiment.
Les Balears registren 25 nous positius per coronavirus avui diumenge
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Una altra persona ferida roman ingressada a l'UCI de Can Misses i una altra es troba a un centre privat
L'APIMA diu que la situació genera preocupació entre les famílies i FAPA critica que s'ha retirat l'ordre per fer una inspecció mèdica al mestre