Ja s'han repartit 60.000 euros en ajudes econòmiques i el servei d'ajuda a domicili atén diàriament 106 persones
Lles peticions d’ajuts a Ciutadella s’han doblat des que començà l’estat d’elarma. El Servei d’Atenció social prioritza els casos de persones majors que viuen soles però també s’han donat ajudes econòmiques a persones necessitades.
Cada dia reparteixen dinar a 59 domicilis i s’han realitzat compres de menjar i medicines a una seixantena d’ocasions. En total ja s’han repartit 60.000 euros en ajudes econòmiques i el servei d’ajuda a domicili atén diàriament 106 persones, de les quals 4 són nous usuaris incorporats aquestes darreres setmanes.
La demanda cada vegada és més gran entre els restaurants i ara també entre particulars per les seves propietats saludables