Primer de Maig marcat pel “No a la guerra” i el problema d’accés a l’habitatge
Unes 1.500 persones han sortit a Palma en les manifestacions convocades per a aquest matí pels principals sindicats
Els primers vuit arrestats aquest dilluns as Canar han donat negatiu en el test. Manquen encara els resultats dels tres darrers detinguts
Tres noves detencions efectuades dilluns a la nit a Santa Eulària des Riu han fet pujar fins a 11 el total de migrants interceptats ahir a la costa des Canar. És la tercera barca amb joves algerians que arriba enguany a l’illa d’Eivissa, la desena a Balears.
L’embarcació va ser descoberta per un pescador a Cala Martina, i després agents de la Guàrdia Civil i la Policia Local varen cercar els migrants per la rodalia. Tots els detinguts hauran de passar la prova PCR del coronavirus, i després quedaran en llibertat, però amb un expedient obert de devolució al seu país d’origen. Vuit dels detinguts han donat negatiu al Covid-19, manquen encara els resultats de les tres proves restants als darrers migrants interceptats.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Unes 1.500 persones han sortit a Palma en les manifestacions convocades per a aquest matí pels principals sindicats
Demanen que no reculi l'ús del català i que sigui present en tots els àmbits socials
Hi ha compradors que arriben a pagar 100.000 euros per parcel·les de 7.000 m²