Una nina anomenada Olivia, primer nadó nascut a les Balears el 2026
A les 5.53 hores ha nascut a Can Misses el primer nadó de les Pitiüses, Marwa Udari Checa
Tenen fuites d'aigüa
Les pèrdues d’aigua de les piscines esta fent que l’estructura metàl·lica es rovelli. Hi ha perill d’enfonsament, sobretot de les dues piscines exteriors, la de competició i la de salts. Ara estan tancades i així romandran aquest estiu mentre l’Ajuntament les repara. Devuit anys després de reobrir, Son Hugo serà sotmès a una completa reforma completa que solucionarà també els problemes d’aigua sanitària. Pels usuaris, hi ha dies, que dutxar-se es converteix en tot un repte.
L’ajuntament instal·larà plaques fotovoltaiques que serviran per escalfar l’aigua de les dutxes. Per la climatització de les piscines s’emprarà la biomassa i la geotèrmia, energies renovables que substituiran el gasoil.
Un projecte de reforma integral que tendrà un cost de dos milions i mig d’euros,. El Govern en subvencionarà la meitat a través del Fons de Capitalitat: Les piscines tornaran a obrir l’estiu del 2018
A les 5.53 hores ha nascut a Can Misses el primer nadó de les Pitiüses, Marwa Udari Checa
Quasi 50 persones viuen a un recinte de la Mare de Déu de Montserrat del Rafal
23 persones ateses, amb 4 ferits lleus, que han acabat a l'Hospital de Manacor
El seu acompanyant, un estranger de vint anys ha patit ferides lleus i ha estat traslladat a la Policlínica Nuestra Señora del Rosario