X

Les Pitiüses intenten allargar la temporada amb la promoció a la WTM

La campanya de Formentera se centrarà a fomentar el producte local i la d'Eivissa, a captar el turisme familiar i sostenible

03/11/2025

Les Pitiüses intenten allargar la temporada amb la promoció a la WTM

106

Aquest dimarts, comença la World Travel Market de Londres (WTM). La campanya de Formentera d’enguany se centrarà a promoure el producte local. A Eivissa, l’aposta és el turisme familiar i sostenible, que s’esperi que ajudi a la lluita contra l’intrusisme.

L’Ajuntament d’Eivissa sol·licitarà al Govern la declaració de zona turística en reconversió per les zones de ses Figueretes i es Viver, per impulsar-ne la modernització. 

Vila també presentarà una nova campanya promocional, “Always Open” (sempre oberta), que reivindica la diversitat de l’oferta de la ciutat, els 365 dies de l’any. La Federació Hotelera també aposta per obrir connexions amb altres mercats.  

Se cerca un tipus de turisme que pugui gaudir de les illes Pitiüses durant tot l’any.

Comentaris:

(*) Camps obligatoris

EL MÉS LLEGIT