Mor un ciclista a la carretera d’Inca, arran de l’impacte amb un cotxe
L'accident ha obligat a tallar el trànsit
El sindicat alerta de la precarietat laboral per l'elevat preu de l'habitatge i de la cistella de la compra després de dur a terme un estudi sobre el mercat laboral a Eivissa i Formentera
Les Pitiüses presenten les millors dades d’ocupació de Balears, però els treballadors d’Eivissa i Formentera tenen les pitjors condicions de vida, per mor de l’elevat preu de l’habitatge, superior a la mitjana de Balears, i l’encariment de la cistella de la compra.
És una de les conclusions de l’estudi elaborat per Comissions Obreres sobre la situació del mercat laboral durant la temporada turística a les Pitiüses. També destaquen que les Pitiüses tenen la proporció més alta de contractes indefinits, per damunt de la mitjana de les Illes.
Però, alhora, es tracta de l’economia més estacionalitzada. Per això, el sindicat demana un canvi de model i fugir de l’economia basada només en el sol i platja.
L'accident ha obligat a tallar el trànsit
Pare de dos fills, Quesada es va donar a conèixer a les xarxes socials per compartir sense filtres el seu dia a dia amb la malaltia
Les aules tenen goteres i l'escala d'emergències està precintada
Els treballadors asseguren que se senten indefensos per la manca de representats legals