Està marcada per les altes temperatures i la manca de precipitació
Una primavera d’hivern que tot i no tenir les temperatures adequades de la tardor, i està marcada per la manca de precipitació, en fer-se el dia més curt, ha permès que les plantes ja comencin a florir. Així i tot, per exemple, l’esparreguera de moix ha tengut una floració molt ràpida.
La ceba marina ha florit com sempre, però veurem si els seus fruits tenen temps de quallar.
Prova d’aquest clima més tropical que mediterrani, és l’arbre de Júpiter, d’origen asiàtic, que continua en flor.
La flora també cerca adaptar-se en aquest ja present canvi climàtic.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Un obrer, de 58 anys, ha mort després de patir una parada cardiorespiratòria, segons apunten les primeres informacions
Des de fa uns dies se'n poden veure en gran quantitat en el seu viatge migratori cap al nord d'Europa