Vandalitzen cinc immobiliàries a Santa Maria
Els establiments, tots amb noms estrangers, han aparegut amb pintades contra els turistes
3 municipis no presentaren candidatures i un altre s'ha quedat sense una distinció
Les banderes blaves deixaran d’onejar enguany a 7 platges de les Illes. Els municipis d’Andratx, Pollença i Sant Lluís han decidit no presentar-se candidates a optar a aquestes distincions enguany. D’altra banda, la platja de s’Arenal Gran de Portinatx, a Sant Joan de Labritja, ha perdut la bandera blava, segons han informat avui a la cerimònia d’entrega d’aquests reconeixements. Les altres 31 platges que tenien la bandera blava l’any passat, la conserven.
Pel que fa als ports, guanya la bandera el Port de Fornells, as Mercadal, i la perd el de Sóller, que no es va presentar candidat. En total, 13 ports de les Illes tenen aquesta distinció.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Els establiments, tots amb noms estrangers, han aparegut amb pintades contra els turistes
El foc ha afectat greument una nau d'una empresa d'esdeveniments esportius i ha ocasionat danys menors en dues altres naus
La norma iniciarà la tramitació parlamentària, però no entrarà en vigor aquest estiu i encara no s'ha fixat el sostre de vehicles