Mor un nin a Montuïri en ser atropellat a una casa de camp
Les primeres investigacions apunten a un accident domèstic
A Mallorca es manté l'avís groc per pluges, tempestes i mala mar. Es recomana no acostar-se a la costa, ja que les ones podrien arribar als tres metres d'altura
A Mallorca es preveu que aquest dijous a la nit la tempesta toqui terra, i ho podria fer per Andratx.
Abans de les 19.00 del capvespre ja ha començat a ploure aquí a Sant Elm i al vespre encara no ho ha deixat de fer. S’han sentit trons i el cel s’ha enfosquit. La situació meteorològica a Mallorca podria complicar-se durant la nit.
Es preveu que el temporal entri per ponent abans i per la serra de Tramuntana fins a arribar al nord de l’illa. Durant tota la jornada d’aquest dijous s’han vist cels ennigulats. Les temperatures han baixat considerablement i el vent ha bufat.
A Mallorca es manté l’avís groc per pluges, tempestes i mala mar. Es recomana no acostar-se a la costa, ja que les ones podrien arribar als tres metres d’altura. També es demana màxima precaució, especialment a la nit, ja que el temporal podria allargar-se fins demà.
Les primeres investigacions apunten a un accident domèstic
L'Ajuntament d'Alaior és l'únic de l'illa que encara no té aprovat el catàleg de camins
Els sanitaris no han pogut salvar-li la vida
L’home, de 34 anys, s’enfronta a una multa que pot anar des dels 600 fins als 30.000 euros