Mor un ciclista a la carretera d’Inca, arran de l’impacte amb un cotxe
L'accident ha obligat a tallar el trànsit
A Mallorca es manté l'avís groc per pluges, tempestes i mala mar. Es recomana no acostar-se a la costa, ja que les ones podrien arribar als tres metres d'altura
A Mallorca es preveu que aquest dijous a la nit la tempesta toqui terra, i ho podria fer per Andratx.
Abans de les 19.00 del capvespre ja ha començat a ploure aquí a Sant Elm i al vespre encara no ho ha deixat de fer. S’han sentit trons i el cel s’ha enfosquit. La situació meteorològica a Mallorca podria complicar-se durant la nit.
Es preveu que el temporal entri per ponent abans i per la serra de Tramuntana fins a arribar al nord de l’illa. Durant tota la jornada d’aquest dijous s’han vist cels ennigulats. Les temperatures han baixat considerablement i el vent ha bufat.
A Mallorca es manté l’avís groc per pluges, tempestes i mala mar. Es recomana no acostar-se a la costa, ja que les ones podrien arribar als tres metres d’altura. També es demana màxima precaució, especialment a la nit, ja que el temporal podria allargar-se fins demà.
L'accident ha obligat a tallar el trànsit
Pare de dos fills, Quesada es va donar a conèixer a les xarxes socials per compartir sense filtres el seu dia a dia amb la malaltia
Els treballadors asseguren que se senten indefensos per la manca de representats legals
Les aules tenen goteres i l'escala d'emergències està precintada