L’IB-Salut sancionarà els conductors que es neguin a conduir les noves ambulàncies
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Abans de tirar endavant el projecte d'ampliació, la Secretaria General de Pesca ha d'analitzar un nou informe de l'Oceanogràfic
Les possibles pèrdues econòmiques dels palangrers almeriencs returen l’ampliació del Parc Nacional de Cabrera a la Secretaria General de Pesca, un projecte que, a les Illes, té el suport unànime del Patronat i també compta amb el vistiplau de l’organisme de Parcs Nacionals.
La proposta d’ampliar la protecció fins a 90.000 hectàrees sorgí d’Oceana, després d’estudiar la riquesa dels fons marins i la importància de la zona per a cetacis, tortugues i tonyines.
El Govern arreplegà el guant i s’arribà a un consens amb el sector pesquer de les Illes, després de modificar lleugerament els límits i de permetre-hi la pesca d’un petit grup de barques mallorquines.
El projecte encallà a l’estiu a la Secretaria de Pesca de l’Estat. Un informe atribueix pèrdues econòmiques importants per una quinzena de pescadors palangrers d’Almeria, que ara hi capturen tonyina i peix espasa.
Des de la Secretaria de Pesca han explicat aquest dijous a representants del Govern que, abans de tirar endavant amb l’ampliació del Parc de Cabrera, han d’analitzar un nou informe, aquest de l’Oceanogràfic, per aclarir si les pèrdues dels pescadors andalusos seran o no significatives.
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Els fets han ocorregut devers les 14.00 hores d'aquest dilluns, al carrer del General Riera de Palma
Consulta el creixement poblacional al conjunt de l'arxipèlag amb gràfics interactius
La Policia Local de Palma es troba a l'espera del certificat mèdic que confirmi la declaració de l'home, d'uns 50 anys, el qual va donar negatiu en alcohol i drogues