Salut pensa que, a partir d'ara, les vacunes arribaran amb més celeritat
D’aquí a principis de març, les Illes podrien rebre prop de 84.000 vacunes de diferents farmacèutiques contra el coronavirus. La majoria, d’AstraZeneca i de Pfizer.
Si finalment es compleixen aquestes previsions, el Govern ja ha ideat un pla de vacunació massiva per a totes les Illes.
Salut pensa que, a partir d’ara, les vacunes arribaran amb més celeritat. Per això, després d’algunes reunions amb ajuntaments i consells insulars, ja coneixem alguns dels punts on es farien aquestes vacunacions massives. De moment, 4 seran a Mallorca. Dos a Palma, un al poliesportiu d’Inca i un altre a l’hipòdrom de Manacor.
En el cas d’Eivissa, s’estudien dues opcions: el recinte de Fires i també el poliesportiu es Pratet, a Vila. A Menorca, també aquestes dues opcions que veis: el recinte firal de Maó i una sala polivalent de Canal Salat, a Ciutadella. I a Formentera encara no s’ha pogut definir. Tot això ve acompanyat d’una petició: prioritat davant altres comunitats per rebre més vaccins.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Les nou embarcacions de dijous amb 121 persones se sumen a les tres interceptades aquest divendres, amb 73 migrants més
Els pagesos denuncien que aquests animals fan malbé els seus cultius, alerten que la població ja està fora de control i reclamen solucions a l'administració