La població a les Illes Balears, municipi a municipi
Consulta el creixement poblacional al conjunt de l'arxipèlag amb gràfics interactius
L'Autoritat Independent de Responsabilitat Fiscal preveu que no es recuperaran els nivells previs a la pandèmia fins al 2022
EFE/Carlos de Saá.
102L’Autoritat Independent de Responsabilitat Fiscal preveu que aquest estiu hi haurà entre un 60 i un 70% manco de turistes estrangers a Espanya respecte a abans de la pandèmia. És menys de la meitat. Creuen també que no es recuperaran els nivells previs a la pandèmia fins al 2022.
Treballadors del sector serveis de Palmanova coincideixen a dir que la setmana santa ha estat molt fluixa. “Esperam poder salvar la temporada turística d’aquest estiu perquè si no molts hauran de tancar definitivament”.
A Palmanova esperen que les condicions per poder viatjar canviïn aviat sobretot respecte al Regne Unit, ja que és un dels principals mercats emissors que reben al municipi de Calvià.
Consulta el creixement poblacional al conjunt de l'arxipèlag amb gràfics interactius
Hauria cedit el terreny mentre realitzava obres en una casa
El camioner ha donat positiu en alcohol, més de 8 vegades més del límit permès per als conductors professionals
La Fundació Asnimo organitza cada any un mercadet per a les famílies dels 600 usuaris que en formen part