Les flames han afectat el soterrani i la planta baixa de l'edifici i han provocat el col·lapse del sostre d'una part del local
L’elevada càrrega de foc, la presència de materials altament inflamables i la dificultat dels bombers per accedir al cor de l’incendi han fet que les dues primeres hores de feina dels professionals hagin estat especialment complicades. La intervenció dels bombers, que han donat per controlat el foc a les 05.00 hores de la matinada, ha evitat que les flames s’escampassin fins a les cases dels voltants.
En total, s’han desallotjat cinc habitatges. Tres de les famílies tornaran aquest diumenge a les seves llars. Durant tot el matí, els bombers han refrescat i ventilat la zona cremada i han apuntalat una jàssera del soterrani.
Les flames han afectat el soterrani i la planta baixa de l’edifici i han provocat el col·lapse del sostre d’una part del local. Han intervingut 18 bombers i s’han fet servir 6 camions d’aigua, dos cotxes lleugers i una cuba amb 15 tones d’aigua.
La musicòloga Bàrbara Duran publica "Cant i treball a Mallorca", una investigació sobre la música popular dels anys 30 a partir del quaderns de Baltasar Samper
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
Ha ajudat a mantenir les tradicions del poble, ja que era qui feia les carrosses de la Beata
A partir de l'any que ve, el pàrquing només obrirà de març a octubre