Les flames han afectat el soterrani i la planta baixa de l'edifici i han provocat el col·lapse del sostre d'una part del local
L’elevada càrrega de foc, la presència de materials altament inflamables i la dificultat dels bombers per accedir al cor de l’incendi han fet que les dues primeres hores de feina dels professionals hagin estat especialment complicades. La intervenció dels bombers, que han donat per controlat el foc a les 05.00 hores de la matinada, ha evitat que les flames s’escampassin fins a les cases dels voltants.
En total, s’han desallotjat cinc habitatges. Tres de les famílies tornaran aquest diumenge a les seves llars. Durant tot el matí, els bombers han refrescat i ventilat la zona cremada i han apuntalat una jàssera del soterrani.
Les flames han afectat el soterrani i la planta baixa de l’edifici i han provocat el col·lapse del sostre d’una part del local. Han intervingut 18 bombers i s’han fet servir 6 camions d’aigua, dos cotxes lleugers i una cuba amb 15 tones d’aigua.
El petit ha entrat d'urgència a l'Hospital Mateu Orfila, després que, segons les primeres hipòtesis, li hauria caigut damunt aigua bullent
Segons algunes fonts, l'edifici es trobava en mal estat i ara els tècnics municipals i els Bombers n'analitzaran l'estructura per esclarir per què s'ha esfondrat el sòtil