Incendi a una casa de Porto Cristo amb una dona i una nina afectades
Una dotació dels Bombers de Mallorca han acudit per sufocar les flames, que no han afectat les cases veïnades
La FELIB acorda amb el Govern que els assitents hauran d'estar asseguts i a les 12 s'acabarà la festa
Les festes de Sant Joan, a Mancor de la Vall, són algunes de les que enceten la temporada.
125La setmana que ve comencen les festes de Sant Joan de Mancor de la Vall, i a partir de dimecres ja hi ha actes programats. Segons el batle, Guillem Villalonga, “la cabuda de la revetla serà limitada, els assistents hauran d’estar asseguts, i a les 12 la festa s’haurà d’haver acabat”. Aquestes són les directrius acordades ahir en una reunió entre el Govern i la FELIB.
Queden restringits el sopars a la fresca. De fet, a Mancor no en faran, encara que sí que es permet l’homenatge a la gent gran ara que estan vacunats. El Govern marca també que no es pot fer difusió dels actes. Ho respectaran a Mancor i també a Esporles, que fan festa per Sant Pere.
A Sineu, les festes són per la Mare de Déu d’Agost, i hauran de resignars-se a no tornar tenir Much i a Pollença tampoc hi haurà simulacre de moros i cristians.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Una dotació dels Bombers de Mallorca han acudit per sufocar les flames, que no han afectat les cases veïnades
Acaba de guanyar el tercer campionat del món de morfologia canina a Bolonya
L'Ajuntament de Calvià ha fet un minut de silenci per les dues víctimes mortals