L’IB-Salut sancionarà els conductors que es neguin a conduir les noves ambulàncies
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Aquestes són les principals mesures per a fer front a la pandèmia de coronavirus que estaran en vigor a les Illes del 23 de maig al 5 de juny
Toc de queda: El toc de queda passa a ser ara de la mitjanit a les 6.00 hores.
Tancament perimetral: Balears no té tancament perimetral exterior ni hi ha restriccions de mobilitat entre illes o municipis. En els ports i aeroports es mantenen els controls sanitaris internacionals comuns per a tota Espanya. Als viatgers espanyols de comunitats amb incidència acumulada major a 60 casos per 100.000 habitants en 14 dies se’ls sol·licita prova d’antígens, aquells que arribin de regions amb menor incidència no hauran de presentar cap test i tots els que estiguin vacunats, amb un marge mínim de 15 dies si només tenen la primera dosi, també podran entrar lliurement a les illes.
Aforaments: Les reunions socials estan limitades a sis persones en espais tancats i a vuit a l’aire lliure. En el comerç es permet cobrir tot l’aforament dels establiments.
Hostaleria i comerç: Els bars, restaurants i cafeteries podran obrir les seves terrasses amb aforament complet fins a les 23h (23.30h en el cas de Formentera Formentera), amb un màxim de quatre persones per taula a Mallorca i Eivissa, sis a Menorca i vuit a Formentera.
En els espais interiors de l’hostaleria es permet una ocupació del 50% a Menorca i Formentera, igual que en els locals de Mallorca i Eivissa que no disposen de terrassa. Els que sí que tenen terrassa poden emprar només el 30% del seu aforament interior a Eivissa i Mallorca. En totes les illes l’interior dels bars i restaurants haurà de tancar a les 18h i les taules podran ocupar-les un màxim de quatre persones.
El comerç no essencial ha de tancar a les 22h
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Els fets han ocorregut devers les 14.00 hores d'aquest dilluns, al carrer del General Riera de Palma
Consulta el creixement poblacional al conjunt de l'arxipèlag amb gràfics interactius
La Policia Local de Palma es troba a l'espera del certificat mèdic que confirmi la declaració de l'home, d'uns 50 anys, el qual va donar negatiu en alcohol i drogues