La població a les Illes Balears, municipi a municipi
Consulta el creixement poblacional al conjunt de l'arxipèlag amb gràfics interactius
Els joves poden ser alevins fins que compleixin 16 anys
La passió pel trot comença ben prest. A la categoria aleví, fins als 16 anys, participen els que són les futures promeses d’aquest esport. Hem estat amb alguns d’ells a l’Hipòdrom de Manacor.
El trot és un esport que practiquen des de ben petits. Ara tenen l’oportunitat de menar cavalls. Núria Blasco i Joan Xavier Riera tenen 14 anys. En el cas de Pere Calzada, en té 15 i en un mes complirà 16 i passarà a ser aprenent.
Quan els hi demanam pels seus objectius futurs, els somnis dels tres menadors alevins són ben diferents. Ara bé, el que és ben segur és que la passió pel trot no els hi llevarà ningú.
Consulta el creixement poblacional al conjunt de l'arxipèlag amb gràfics interactius
Hauria cedit el terreny mentre realitzava obres en una casa
El camioner ha donat positiu en alcohol, més de 8 vegades més del límit permès per als conductors professionals
La Fundació Asnimo organitza cada any un mercadet per a les famílies dels 600 usuaris que en formen part