X

Les quatre grans cadenes hoteleres mallorquines s’uneixen per optar als fons europeus de recuperació

Seran més de 100 milions d'euros per destinar a les zones madures de Platja de Palma, Magaluf i Sant Antoni de Portmany

30/01/2021

Les quatre grans cadenes hoteleres mallorquines s’uneixen per optar als fons europeus de recuperació

58

Les quatre grans cadenes hoteleres mallorquines (Meliá, Riu, Iberostar i Barceló) s’han unit en un projecte per reformar destinacions turístiques considerades madures. Afecta dotze indrets de tot Espanya, dels quals tres són de les Balears: Platja de Palma, Magaluf i Sant Antoni de Portmany.

La inversió prevista són 2.000 milions d’euros per a tot l’Estat. D’aquests 2.000 milions, menys d’un 10% seran per a les Illes. Segons el responsable immobiliari de Meliá Hotels, Mark Hoddinott, seran més de 100 milions d’euros entre les tres ubicacions triades a les Balears. El projecte d’inversió a les zones madures, en cas que s’aprovi, s’haurà de desenvolupar en els propers 5 anys: d’ara fins al 2026.

Les companyies hoteleres s’han unit amb un grup de pimes. En total, una quarantena d’empreses de diversos sectors. Totes volen presentar aquest projecte a la convocatòria dels fons europeus de recuperació. Ja n’han fet la primera passa, anomenada manifestació d’interès.

La proposta passa per transformar, sobretot, l’oferta complementària amb un objectiu: atraure “un altre tipus diferent de turisme al que hem viscut les darreres dècades”, ha afirmat la directora de Responsabilitat Social Corportiva de Riu Hotels, Catalina Alemany.

 més info Una nova plataforma demana que s’acceleri l’arribada de vacunes a les Balears més info 2020, l’any negre dels hotelers de les Illes: les pernoctacions es desplomen un 90%  més info Els hotelers de Mallorca critiquen les paraules de Pedro Sánchez  més info Els hotelers demanen “ajudes directes”

Comentaris:

(*) Camps obligatoris

EL MÉS LLEGIT