Un mort i vuit ferits en un xoc entre un autobús del TIB i un cotxe a Portocolom
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí

Han modificat la graella per incloure, per exemple, més hores musicals i un especial amb motiu del pancaritat
Les ràdios locals adapten la programació per ajudar als oients a passar millor el confinament. Una de les emissores locals que ha canviat la seva programació habitual és Ràdio Artà. El seu responsable, Tomeu Caldentey, ha explicat que durant aquests dies han modificat la graella per incloure, per exemple, més hores musicals. I ja preparen iniciatives pel dia de Sant Jordi, que enguany no es podrà celebrar tal com el coneixem.
Escolta aquí l’entrevista completa d’IB3 Ràdio
Un altre exemple el trobam a Sa Pobla Ràdio que aquest dimarts horabaixa emet programació especial amb motiu del pancaritat. Una celebració que molts pobles de Mallorca viuen el Dimarts de Pasqua i que enguany no es pot celebrar per mor del confinament. En el cas de Sa Pobla la tradició era anar en comitiva fins a Crestatx per menjar arròs brut, oferir jocs als infants i passar l’horabaixa ballant. Per això Sa Pobla Ràdio oferirà un capvespre musical.
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí
Segons fonts de la Guàrdia Civil, el succés ha ocorregut a les 17.45 hores en un establiment de menjar tradicional molt conegut
De moment, la pana no està afectant el sistema elèctric de les Balears
Es tracta d'un britànic de 40 anys