Operació policial contra la venda de falsificacions al Port d’Alcúdia
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades

L'home ha reconegut que oferia doblers i droga a menors a canvi de sexe, i ha acceptat 24 anys i mig de presó
Un home de 36 anys accepta 24 anys i mig de presó, després de reconèixer que va oferir droga i doblers a menors, a canvi de sexe, els anys 2019 i 2020. L’acusat, que ha estat jutjat a l’Audiència aquest dilluns, contactava amb les adolescents a través de les xarxes socials, i va violar una de les víctimes al seu domicili de s’Arenal, a Palma. Ara, haurà d’indemnitzar la menor amb 12.000 euros.
A més, li imposen una multa de 1.000 euros per emmagatzemar al seu mòbil material pornogràfic infantil. L’home tenia al seu terminal més de 500 arxius en què apareixien menors fent pràctiques sexuals. I al seu historial de recerques, hi havia 17 entrades cercant “Calcetes de nina Disney”.
Al final del judici, ha demanat perdó a les víctimes, i s’ha exculpat dient que té un problema psiquiàtric que no li permet controlar els seus impulsos.
L’exparella de l’home va denunciar els fets
Aquesta investigació es va iniciar perquè l’exparella de l’home va denunciar que l’acusat contactava amb menors a través d’Internet per obtenir sexe. La policia va descobrir que hi havia almanco 7 víctimes relacionades amb aquests fets.
L’episodi més greu es va produir el setembre del 2020. Tres menors el varen contactar per comprar marihuana, i una d’elles va pujar al domicili del processat a recollir la droga. En aquella ocasió, no li va cobrar, però, dos dies després, quan la menor va tornar-hi a cercar més droga, la va obligar a fer-li una fel·lació. L’home la va forçar sexualment i la va amenaçar que, si ho explicava, la mataria, a ella i a la seva família. Uns dies més tard va advertir a una de les menors que no el denunciassin; “una bala costa un euro”, va afegir. El valor de la droga que havia donat a aquestes menors era de 25 euros.
Els delictes pels quals l’home ha estat condemnat són: prostitució i corrupció de menors, agressió sexual, amenaces, delicte contra la salut pública i possessió de pornografia infantil.
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades
Afirmen que van presentar al·legacions, però que mai no els van respondre, mentre que l'Ajuntament assegura no haver-les rebut
Els pronòstics es compleixen i una tempesta breu, però intensa ha descarregat aquesta matinada entre Mallorca i Menorca
Segons afirmen, l'artefacte es va posar a sobre el vaixell: "El vam veure damunt nostre, no portava llums"