Mor un nin a Montuïri en ser atropellat a una casa de camp
Les primeres investigacions apunten a un accident domèstic
Les obres del Piscis Park s'ajornen perquè volen incloure spa i gimnàs a les instal·lacions
Es va inaugurar l’any 1933. L’Hotel Portmany va ser el primer de Sant Antoni i un dels pioners de tota l’illa, però ara fa ja 40 anys que no funciona. Les obres de reforma han començat fa uns dies. Se’n mantendrà la façana i el 50 per cent de la rajola hidràulica. La inversió serà d’un milió d’euros i està previst que obri el pròxim mes de juny.
Un altre hotel que es remodelarà a la façana marítima és el Piscis Park, que ara és un tot inclòs pel turisme de gatera. Amb més de 300 habitacions, es convertirà en un establiment de quatre estrelles. Tot i que les obres havien de començar aquest hivern, s’han ajornat perquè el projecte també incorporarà un gimnàs i un spa. Els treballs començaran al 2019, però el grup Playasol encara no sap si abans o després de la temporada. Vesins i comerciants de Sant Antoni veuen amb bons ulls les reformes.
A la mateixa zona, el grup Mambo ha remodelat els apartaments Sa Clau per convertir-los en un establiment de 4 estrelles que ja està en funcionament.
Les primeres investigacions apunten a un accident domèstic
L'Ajuntament d'Alaior és l'únic de l'illa que encara no té aprovat el catàleg de camins
Els sanitaris no han pogut salvar-li la vida
L’home, de 34 anys, s’enfronta a una multa que pot anar des dels 600 fins als 30.000 euros