El tècnic mallorquinista dona suport al seu segon i demana més reforços
Vicente Moreno no es deslliga de la petició de fitxatges que va fer el seu ajudant, Dani Pendín. Unes paraules que el tècnic valencià justifica.
I per venir encara en queden. Així ho reconeix el tècnic, que espera que pugin el nivell de l’equip.
Fins ara han arribat 7 jugadors a l’illa aquest estiu: Álex Alegría, Chavarría, Señé, Aleix Febas, Sedlar, Zlatanovic i Lumor. Això sí, Moreno reconeix que el límit salarial juga en contra d’un Mallorca que tendrà el darrer pressupost de la categoria.
Mentre espera l’arribada de jugadors, el valencià no vol perdre el temps i continuarà cercant un equip de garanties pel debut de lliga a Son Moix.
A l’espera de que es confirmin més fitxatges, a Italia aseguren que el davanter macedoni Aleksandar Trajkovski, fins el mes passat al Palermo, hauria firmat per 3 temporades.
Durant els primers anys d'IB3, va conduir el programa 'Sa bona cuina de Paquita Tomàs'