Tres persones ferides en un accident de trànsit a Valldemossa
Uns testimonis asseguren que un dels implicats circulava temeràriament
L'Aula-museu s'obre a les visites concertades en espera d'aconseguir més fons per obrir-lo al públic en general
Un esquelet, un mico, una cria de vell marí, són algunes de les relíquies que es poden trobar a l’aula museu de l’institut de secundària de Maó, Joan Ramis i Ramis. Avui s’ha obert a visites concertades el seu fons cultural i històric del centre, amb 159 anys d’història, que es va decidir museïtzar per poder mostrar objectes com els que hi havia a l’antiga Escola Nàutica, fundada el 1855, i que va ser el primer centre oficial d’ensenyament de secundària a l’illa.
Els alumnes de l’assignatura de Cooperació i Serveis a la Comunitat i els de Patrimoni s’encarreguen de fer la visita guiada. Es deté en elements com els ossos d’una balena que es va trobar el 1912 a l’illa de l’Aire. L’esquelet espera l’arribada de diners i de temps millors perquè es pugui muntar. El centre reclama l’ajuda de la Conselleria per poder donar continuïtat al projecte.
Si arriben diners i recursos, el museu es podria obrir en el futur al públic en general al marge de l’horari lectiu.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Uns testimonis asseguren que un dels implicats circulava temeràriament
S'hi ha duit a terme un simulacre i s'hi han fet obres de millora, limitades a aquest diumenge
Armengol assegura que l'informe de l'UCO corrobora el que ella sempre ha declarat en les comissions d'investigació i davant els tribunals