Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

Per illes, tots els aqüífers baixen excepte Eivissa, que es manté en les mateixes xifres de 2021
Imatge d'arxiu.
18Les reserves hídriques se situen al 53% al juny, tres punts percentuals menys que en el maig i un punt per davall que el mateix període de l’any passat. Per illes, tots els aqüífers baixen, excepte a Eivissa, que es manté al 59%. Segons la Conselleria de Medi Ambient, Menorca perd cinc punts i queda al 50%; Mallorca passa del 56% al 53%; i Formentera, el 39% al 37%.
Les Unitats de Demanda es mantenen com al maig, menys la del Pla i Artà, que entren en prealerta. Segons el Govern, és probable que les del Migjorn i Formentera ho facin al juliol.
Les dades de l’Aemet indiquen que el juny ha estat un mes sec a les Illes, amb un registre de 2,1 litres per metre quadrat. Així i tot, el percentatge de precipitació interanual se situa un 7% per sobre de la mitjana històrica.
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
La programació de la radiotelevisió pública i plataformes digitals d'IB3 es veuran afectades i això inclou les retransmissions de les festes de Sant Joan de Ciutadella
L'home des be visita 105 cases durant tot el dia