Un jove, molt greu en ser atropellat a la carretera entre Lloseta i Inca
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
Segons l'AEMET, el primer mes de 2022 ha estat especialment sec, ja que s'ha acumulat una mitjana de 16 litres i mig per metre quadrat
137
Les reserves hídriques de les Balears baixen lleugerament. Si el mes de desembre se situaven al 67% de la seva capacitat, per gener s’ha registrat un descens de cinc punts, fins al 62%. Segons l’AEMET, el primer mes de 2022 ha estat especialment sec, ja que s’ha acumulat una mitjana de 16 litres i mig per metre quadrat, un terç del que sol ser habitual.
Això no obstant, les pluges ininterrompudes del mes de novembre han permès recuperar gairebé totes les unitats de demanda d’aigua de les illes. Ara mateix només 3 de les 10 que hi ha es troben en situació de prealerta per sequera: són les d’Artà, el Pla de Mallorca i Eivissa.
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
Abans de l'estiu faran les pràctiques a municipis com Sóller, Capdepera i Santa Margalida
La majoria d'incidents han estat per risc de despreniments, amb 33 actuacions dels serveis d’Emergència, seguit de la caiguda d’elements urbans, amb un total de 29 incidències
Això haurà de servir als jutges per aclarir si hi va haver negligència mèdica, tal com denuncia la mare