Almanco quatre detinguts en una operació de la Guàrdia Civil a Palma relacionada amb robatoris a la Part Forana
El dispositiu, sota secret de sumari, ha inclòs escorcolls en una finca del barri palmesà i el trasllat de material intervingut
10 punts per davall de l'agost de l'any passat
Les reserves hídriques de les Balears estan al 41%, són 10 punts per davall de l’agost de l’any passat. La pitjor situació la pateix Eivissa, amb un 32% de reserves, mentre que Menorca és l’illa amb més reserves, un 49%, encara que també molt lluny del 60% del qual disposava a l’agost del 2015. Mallorca, amb un 41%, i Formentera, amb un 42%, són les illes que més s’aproximen a la mitjana de l’arxipèlag.
Precisament, la sequera és el motiu de la reunió que aquest dimarts capvespre han mantingut a Maó el conseller de Medi Ambient, Vicenç Vidal, i els batles de Menorca.
El dispositiu, sota secret de sumari, ha inclòs escorcolls en una finca del barri palmesà i el trasllat de material intervingut
Palma tendrà zona escolar única i s’implantarà aquest model en altres municipis quan sigui viable
Les sancions seran, com a mínim, de 200 euros
En unes imatges a les quals ha tengut accés IB3 Notícies es veu el moment i la tensió que s'hi ha viscut