L’escena de la música electrònica local es fa un lloc al gran concert ‘Patrona’
Hi participen Alex Losa, Lady Gosya, Isaac Indart i Freenipples al costat dels internacionals Rudimenta i John Newman
L'AEMET informa que aquest mes d'agost ha estat molt càlid
Les reserves hídriques de les Balears estan al 49% de la seva capacitat. En aquest moment, gran part de l’arxipèlag està en prealerta de sequera i la resta, prest hi entrarà si no plou.
Precisament, l’Agència Estatal de Meteorologia (AEMET) informa que aquest mes d’agost ha estat molt càlid, segons els registres.
De fet, la temperatura mitjana ha fregat els 26 graus, gairebé un grau més que l’habitual. A més, en alguns punts de les illes, totes les nits han estat tropicals.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Hi participen Alex Losa, Lady Gosya, Isaac Indart i Freenipples al costat dels internacionals Rudimenta i John Newman
El Pregó de les festes de la Mare de Déu de Gràcia serà aquest diumenge a les nou del vespre
L'Associació d'Empresaris d'Oci demanen més vigilància en aquesta zona