L'audiovisual pertany a una iniciativa reconeguda per Europa i explora exemples de bones pràctiques en protecció marina
Reduir la distància entre la ciència, el coneixement de la mar i el públic. És l’esperit de la docusèrie Waves of Tomorrow (Ones del demà), reconeguda per la Unió Europea. Ara, un nou capítol té de protagonista les Balears.
A Formentera, amb Manu San Félix, coneixen la importància de la posidònia per mantenir la vida i la transparència de la nostra mar. També visiten la reserva marina de les Malgrats, a Calvià, on són testimonis de com les cirvioles s’acosten a les praderies per netejar-se, i de la connexió de vorera i mar endins, explica una de les conductores de l’audiovisual, Maria Barbena.
Amb ajuda de l’associació illenca, Tursiops, prop de Menorca, descobreixen els grans catxalots que travessen la nostra mar. Barbena i el seu equip destaquen la importància de l’efecte reserva, amb una protecció efectiva.
El documental Waves of Tomorrow a les Balears és una iniciativa de Bluewave Alliance, impulsada per Isdin, promotora del projecte juntament amb Odicean.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Des de fa uns dies se'n poden veure en gran quantitat en el seu viatge migratori cap al nord d'Europa
El dispositiu, amb més d'un centenar d'agents de la Policia Nacional i la policia local de Palma, ha permès intervenir diverses substàncies estupefaents, doblers en efectiu i esbucar set punts de venda