Operació policial contra la venda de falsificacions al Port d’Alcúdia
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades

L'emoció ha marcat l'acte d'homenatge celebrat al Consevatori Superior de Música de Palma
Les restes de Gabriel Picornell, Aurora Picornell, Catalina Flaquer, Maria Pascual, Antònia Pascual i Belarmina González han estat rebudes entre aplaudiments i amb l’himne de Riego a l’acte d’homenatge que s’ha celebrat avui migdia al Consevatori Superior de Música de Palma. Els familiars han estat els encarregats de dur les caixes fins a damunt l’escenari, on s’han post les seves imatges.
Un gest que ha permés als familiars de les Roges del Molinar posar el punt final a una recerca de 86 anys.
La presidenta del Govern, Francina Armengol, i les ministres Yolanda Díaz i Irene Montero han participat a l’acte. Així com també s’han pogut veure entre el públic a nombrosos representants de la societat política i civil.
Vos hauria de caure la cara de vergonya com a televisió autonòmica pública com se suposa que sou,no emetre en directe tot l’acte. Ben igual que és de vergonya absoluta no emetre en directe actes com la festa de l’estendard o les festes de la terra d’Eivissa. Vergonya!
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades
Afirmen que van presentar al·legacions, però que mai no els van respondre, mentre que l'Ajuntament assegura no haver-les rebut
Els pronòstics es compleixen i una tempesta breu, però intensa ha descarregat aquesta matinada entre Mallorca i Menorca
Segons afirmen, l'artefacte es va posar a sobre el vaixell: "El vam veure damunt nostre, no portava llums"