Una església de Palma transforma el seu santuari en un espectacle audiovisual inèdit
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
Les Pitxorines presenten i comenten els àudios gravats per Maruja Alfaro i tota la companyia Zanoguera-Alfaro el 1985
40 anys després, Produccions Blau recupera els cassets de Ses Rondaies Mallorquines que es guardaven dins una maleta i els reconverteix en pòdcast.
Han recuperat les veus originals, amb tota la companyia Zanoguera-Alfaro encapçalada per Maruja Alfaro i n’han actualitzat el material tècnicament. I surt en format pòdcast amb la col·laboració de les Pitxorines, conegudes per l’adaptació que fan de les cançons tradicionals. Elles presenten les rondalles, el repartiment i el vocabulari.
Seran, de moment, 6 capítols. El primer ja està disponible a les plataformes de pòdcast i al web de Blau Podcast. Els altres es publicaran cada quinze dies.
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
Alguns dels animals que hi havia han mort
A partir de l'any que ve, el pàrquing només obrirà de març a octubre
Ha ajudat a mantenir les tradicions del poble, ja que era qui feia les carrosses de la Beata