Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

Na Mona, na Llum, na Pepa, na Curra i na Barrena són les cinc someres
Na Mona, na Llum, na Pepa, na Curra i na Barrena, són un any més, les cinc someres que fan net el torrent de Sant Pere d’Esporles. Un manera sostenible de tenir cura dels prop de tres quilòmetres que té d’extensió el torrent, entre el traçat principal i els seus diferents torrentons.
Aquest estiu ja és el que fa 13 que les reben al poble perquè facin aquesta feina. Hi són des de finals de maig i hi seran com a mínim fins a finals de juliol o principi d’agost.
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat