Almanco quatre detinguts en una operació de la Guàrdia Civil a Palma relacionada amb robatoris a la Part Forana
El dispositiu, sota secret de sumari, ha inclòs escorcolls en una finca del barri palmesà i el trasllat de material intervingut
Han augmentat les vendes un 50% en comparació amb els anys de crisi
La venda de la tela de llengües mallorquina té bona salut. Un bon exemple el trobam a la fàbrica Riera de Lloseta, on n’han augmentat les vendes un 50% en comparació amb els anys de crisi. Reinventar-se per a noves marques que aposten pel producte local n’és una de les principals causes.
A la fàbrica, Riera amb més de 100 anys d’història, ara fan peces de tela per a un hotel a Sydney. Han augmentat les vendes un 50% en comparació a la crisi. Però els 3 mesos de feina que du una peça de 200 metres fa que sigui impossible competir amb còpies. Jorge s’hagué de reciclar com arquitecte per la crisis, i creà tota una marca entorn al món de la llengua mallorquina amb ceràmica i teles. Creà un producte més comercial i ara ven coixins de llengües mallorquines per uns 150 euros.
Altres negocis s’enfoquen a clients amb alt poder adquisitiu. Al Rialto, el metro quadrat de tela feta amb la tècnica Ikat arriba als 185 euros. L’aposta per la reinvenció del producte artesanal mallorquí on cada peça és única i les noves tecnologies fan que cada vegada sigui més universal.
El dispositiu, sota secret de sumari, ha inclòs escorcolls en una finca del barri palmesà i el trasllat de material intervingut
Palma tendrà zona escolar única i s’implantarà aquest model en altres municipis quan sigui viable
Dia assolellat, molta afició i emoció a la pista per celebrar una diada especial
L'ONG Caminando Fronteras ha donat l'avís i assenyalen que són tres barques desaparegudes, en una de les quals viatgen, almanco, 10 dones i 2 infants