Mor un home després de caure a la mar en el port de Ciutadella quan havia desembarcat d’un ferri
Els serveis d'emergències varen practicar-li la reanimació cardiopulmonar durant quaranta minuts, però no varen poder fer res per salvar-lo
Un front fred farà baixar la quota de neu per sota dels 1.000 metres al Pirineus
91
Aquest dimarts un front fred creurà tota la Península fins a arribar a l’arxipèlag balear. Les temperatures baixaran entre 5 i 15 graus, informa l’Agència Estatal de Meteorologia (Aemet).
A causa del marcat descens de les temperatures nocturnes, es produiran gelades, que afectaran les zones muntanyenques de la meitat nord peninsular i l’altiplà nord durant el dimecres i, sobretot, dijous i divendres.
A més, la cota de neu baixarà de manera important, sobretot en la serralada Cantàbrica i el Pirineus, encara que les nevades afectaran de manera ocasional altres zones més baixes del terç nord, a uns 700-1.000 metres a primeres hores del dimecres i dijous, i tendiran a disminuir a partir del dijous.
Abans del pas del front, el dimarts es caracteritzarà per una situació de certa inestabilitat a la Península, amb ruixats i tempestes que podran ser localment forts i amb calabruix en punts del nord i el nord-est.
Les temperatures màximes començaran a recuperar-se a partir del dijous pel nord, un ascens que s’estendrà al llarg del divendres a la resta de zones, encara que les mínimes no pujaran de manera clara fins al dissabte 29.
Els serveis d'emergències varen practicar-li la reanimació cardiopulmonar durant quaranta minuts, però no varen poder fer res per salvar-lo
El propietari del solar imposà el nom per vendre'l a l'Ajuntament
Es tracta d'un reflex de la influència púnica a l'illa que els investigadors demanen preservar i protegir de possibles despreniments
El cos surava en avançat estat de descomposició