Som a finals d’octubre i les platges de les illes continuen plenes. La temperatura, que frega els 30 graus, fa que no deixin d’arribar turistes que trien anar a la platja com a principal entreteniment.
Jugar a vòlei, llegir un llibre, planificar el dia, fer pàdel surf, … el que sigui però a la platja. Les altes temperatures fan que comencem a normalitzar, a finals d’octubre, aquestes activitats.
Aquestes temperatures són més bones de dur que les de l’estiu. Per això, enguany, són molts els turistes que s’han estimat més retardar les seves vacances a la tardor. Tot plegat deixa imatges més pròpies dels mesos de juliol o agost.
Tot fa indicar que, per ara, el principal atractiu turístic continuarà sent la platja.
Una empresa de seguretat privada hi fa ara la instal·lació d'una sèrie de mesures electròniques obligatòries per a les joieries que suposen una inversió per a ella de fins a 10.000 €