Sóller contra la massificació turística
Sota el lema "Sóller al límit" els convocants es queixen de la proliferació del lloguer turístic i l'excés de trànsit en temporada alta
El ponent i el centre de Mallorca, en avís groc
349
Les temperatures han marcat aquest diumenge els valors màxims de la setmana. El ponent i centre de Mallorca tenen avís groc per aquest motiu. El migdia, fregaven els 39ºC al Pont d’Inca i els 36 al Capdellà.
En aquest petit nucli de Calvià, els carrers eren pràcticament buits a les hores centrals del dia. En canvi, la piscina municipal i el seu restaurant, Sa Vinya, eren ben plenes.
Nedar pot ser una bona manera de refrescar-se, com posar l’aire condicionat a casa. Però aquesta segona opció, segons diuen alguns dels veïnats, enguany molts la miren d’evitar per la pujada del preu de l’electricitat.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Sota el lema "Sóller al límit" els convocants es queixen de la proliferació del lloguer turístic i l'excés de trànsit en temporada alta
Un company l'ha localitzat aquest diumenge matí entre l'hipòdrom i la depuradora de Cala en Blanes